Teraz jesteśmy bliżej Ciebie niż kiedykolwiek!
Niezależnie, gdzie mieszkasz, możesz skorzystać z naszego serwisu. Korzystając z własnego transportu, kuriera i paczkomatów realizujemy naprawy dla klientów z całego kraju. Zamiast szukać serwisu w Twojej okolicy, zleć nam naprawę. Szybko i bezproblemowo!
Jak to działa?
Kurier
Wybierając dostawę kurierem, wystarczy zlecić nam naprawę, podać termin kiedy kurier ma odebrać urządzenie i je bezpiecznie zapakować. My zajmiemy się całą resztą! Po naprawie dostarczymy Twoje urządzenie prosto pod wskazany adres.
Korzyści:
- odbiór i dostawa urządzenia pod wskazany adres
- czas przesyłki – na następny dzień roboczy (D+1)
- nadanie i dostawa możliwa jest od poniedziałku do piątku (opcjonalnie dostawa w sobotę)
Paczkomat
Nie chcesz czekać na kuriera? Masz po drodze paczkomat? Zepsute urządzenie możesz zostawić w dowolnym paczkomacie, a po naprawie odebrać je również z paczkomatu. Ograniczeniem jest jedynie wielkość urządzenia.
Korzyści:
- 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – sam/a decydujesz kiedy wyślesz do nas sprzęt do naprawy i go odbierzesz po naprawie
- 1800 paczkomatów w całej Polsce – wybierz, gdzie chcesz nadać lub odebrać sprzęt – po drodze z pracy, po drodze na zakupy…
Brak opakowania? Żaden problem?
Jeżeli nie posiadasz kartonu, w którym bezpiecznie możesz wysłać do nas sprzęt – daj nam znać. Przyślemy do Ciebie odpowiedni karton wraz z wypełniaczami. I to całkiem gratis!
W przypadku napraw gwarancyjnych telewizorów transport sprzętu do naszego serwisu masz zupełnie za darmo!
W przypadku napraw gwarancyjnych urządzeń AGD transport jest odpłatny, zgodnie z naszym cennikiem.