Zleć naprawę

Zdalny odbiór sprzętu

Kurierem lub paczkomatem - z każdego zakątka kraju

Teraz jesteśmy bliżej Ciebie niż kiedykolwiek!

Niezależnie, gdzie mieszkasz, możesz skorzystać z naszego serwisu. Korzystając z własnego transportu, kuriera i paczkomatów realizujemy naprawy dla klientów z całego kraju. Zamiast szukać serwisu w Twojej okolicy, zleć nam naprawę. Szybko i bezproblemowo!

Jak to działa?

Kurier

Wybierając dostawę kurierem, wystarczy zlecić nam naprawę, podać termin kiedy kurier ma odebrać urządzenie i je bezpiecznie zapakować. My zajmiemy się całą resztą! Po naprawie dostarczymy Twoje urządzenie prosto pod wskazany adres.

Korzyści:

  • odbiór i dostawa urządzenia pod wskazany adres
  • czas przesyłki – na następny dzień roboczy (D+1)
  • nadanie i dostawa możliwa jest od poniedziałku do piątku (opcjonalnie dostawa w sobotę)

Paczkomat

Nie chcesz czekać na kuriera? Masz po drodze paczkomat? Zepsute urządzenie możesz zostawić w dowolnym paczkomacie, a po naprawie odebrać je również z paczkomatu. Ograniczeniem jest jedynie wielkość urządzenia.

Korzyści:

  • 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – sam/a decydujesz kiedy wyślesz do nas sprzęt do naprawy i go odbierzesz po naprawie
  • 1800 paczkomatów w całej Polsce – wybierz, gdzie chcesz nadać lub odebrać sprzęt – po drodze z pracy, po drodze na zakupy…

Sprawdź, gdzie jest Twój paczkomat <

Brak opakowania? Żaden problem?

Jeżeli nie posiadasz kartonu, w którym bezpiecznie możesz wysłać do nas sprzęt – daj nam znać. Przyślemy do Ciebie odpowiedni karton wraz z wypełniaczami. I to całkiem gratis!

W przypadku napraw gwarancyjnych telewizorów transport sprzętu do naszego serwisu masz zupełnie za darmo!

W przypadku napraw gwarancyjnych urządzeń AGD transport jest odpłatny, zgodnie z naszym cennikiem.