Wypełniając ten formularz możesz zlecić naprawę gwarancyjną i pogwarancyjną w 3 prostych krokach.
Jeżeli zlecasz naprawę gwarancyjną przygotuj dowód zakupu (paragon lub fakturę).
Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Odpowiadamy najszybciej jak to możliwe od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00.
Zobacz jak wygląda proces serwisowy
Możesz załączyć np. skan dowodu zakupu (paragon/faktura), zdjęcie usterki itp.
Maksymalny rozmiar przesyłanego pliku wynosi 10 MB. Dopuszczalne rozszerzenia plików: .pdf, .doc, .jpg, .jpeg, .png.
Step 1
Step 2
Step 3
Step 4
Wypełniając ten formularz możesz zlecić naprawę gwarancyjną i pogwaranycjną w 3 prostych krokach.
Wypełnij formularz. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Odpowiadamy najszybciej jak to możliwe od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00.
Strona korzysta z ciasteczek, czytaj więcej Zamknij