Zleć naprawę

Faq

Najpopularniejsze wątpliwośći naszych klientów

1. Czy naprawię u Państwa telefon komórkowy?

Nie. Nie naprawiamy telefonów komórkowych żadnej marki.

2. Czy naprawię u Państwa konsolę do gier?

Nie. Nie zajmujemy się konsolami do gier.

3. Czy technik może naprawić sprzęt u mnie w domu?

Dbając o jakość naszych usług, naprawy wykonujemy tylko w warunkach warsztatowych. Tak jest szybciej i zdecydowanie bezpieczniej dla urządzeń.

4. Czy sprzęty naprawiane są na miejscu, czy wysyłane są gdzieś indziej?

Wszystkie naprawy są wykonywane na miejscu przez naszych techników. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do zlecenia wykonania usługi serwisowej podwykonawcy.

5. Czy serwis jest czynny w weekendy?

Nie. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-17:00.

6. Czy na czas naprawy urządzenia, które jest już po gwarancji, mogę otrzymać sprzęt zastępczy?

Tak. Do dyspozycji klientów mamy telewizory, żelazka parowe, żelazka z generatorem pary oraz ekspresy ciśnieniowe do kawy.

7. Czy naprawię u Państwa telewizory marki FUNAI na gwarancji?

Nie. Od lutego 2016 roku nie wykonujemy napraw gwarancyjnych telewizorów tej marki. W celu zgłoszenia usterki proszę kontaktować się z infolinią producenta pod numerem telefonu 801 338 624.

8. Czy naprawię u Państwa aparat/kamerę?

Nie. Nie serwisujemy kamer ani aparatów.

9. Czy sprzedajecie Państwo akcesoria do urządzeń?

Sprzedajemy akcesoria oraz niektóre części zamienne do urządzeń AGD Philips oraz ekspresów do kawy Philips / Saeco. Sprzedaż prowadzimy poprzez sklepy internetowe StrefaSaeco.pl i StrefaPhilips.pl, a także w siedzibie firmy. Możemy również sprowadzić części na zamówienie. W tym celu potrzebny nam jest model urządzenia.

10. Czy odbierają Państwo od klienta z domu telewizory po gwarancji?

Tak. Do wszystkich naszych napraw oferujemy usługę door-to-door, co oznacza, że odbieramy sprzęt od klienta i odwozimy go po naprawie.

11. Czy naprawią Państwo sprzęt od ręki, czy muszę go zostawić?

Zdarzają się wyjątki, jednak naprawy wykonujemy według kolejności zgłoszeń. Potrzebujemy również czasu na wykonanie diagnostyki, a także testów po naprawie, które czasami zajmują od kilku do kilkunastu godzin.

12. Skąd będę wiedział/wiedziała, że mogę już odebrać naprawiony sprzęt?

Kiedy urządzenie jest już naprawione i przetestowane, nasz pracownik informuje klienta telefonicznie o możliwości odbioru.

13. Czy muszę się umawiać na konkretny dzień/godzinę, kiedy przywiozę telewizor do naprawy?

Nie. Nie jest konieczne umawianie się. Wystarczy przyjechać ze sprzętem i – w przypadku napraw gwarancyjnych – z dowodem jego zakupu.

14. Czy mają Państwo w sprzedaży worki do odkurzaczy piorących Philips Triathlon oraz worki S-Bag?

Tak. Zakupu można dokonać u nas na miejscu lub poprzez sklep internetowy StrefaPhilips.pl

15. Czy pozostawiając sprzęt do naprawy muszę wpłacić jakąś zaliczkę?

Tak. W przypadku napraw pogwarancyjnych pobieramy opłatę za diagnostykę w momencie przyjęcia sprzętu do naprawy. W przypadku realizacji naprawy, kwota ta jest wliczana na poczet kosztu naprawy.

16. Czy kupię u Państwa telewizor?

Nie. Nie prowadzimy sprzedaży sprzętów RTV i AGD. Jedynie je naprawiamy i możemy zamówić dla Państwa akcesoria do nich potrzebne.

17. Zepsuł mi się telewizor, który jest jeszcze na gwarancji, czy muszę go osobiście dostarczyć do serwisu?

Urządzenie możemy odebrać od Państwa z domu. Należy się z nami skontaktować pod numerem: 89 542 91 91 i zgłosić usterkę. Zgłoszenia usterki można dokonać również poprzez formularz on-line na naszej stronie internetowej www.csdp.pl.

18. Czy naprawiają Państwo fabryczne radia samochodowe?

Nie.

19. Czy wystawiają Państwo ekspertyzy uszkodzonego sprzętu dla ubezpieczalni?

Tak. Zgłaszając uszkodzony sprzęt należy zaznaczyć, że jest potrzeba ekspertyza dla ubezpieczyciela. Warunki wykonania takiej ekspertyzy wyjaśni Państwu osoba na punkcie obsługi klienta.

20. Czy naprawiacie telefony Sony?

Nie. W celu wykonania naprawy telefonów marki Sony, proszę skierować się do serwisu centralnego we Wrocławiu www.w-support.pl.