Zleć naprawę

Recepcjonista serwisu

wynagrodzenie na początek 3300,00 zł na rękę

Jeżeli...

  • Lubisz kontakt z ludźmi i wykazujesz się dużą komunikatywnością
  • Umiesz słuchać i wchodzić w ,,buty” drugiego człowieka
  • Jesteś osobą uczynną i chętnie pomagasz innym
  • Panujesz nad swoimi emocjami i radzisz sobie z roszczeniami kierowanymi w Twoim kierunku
  • Biegle władasz smartfonem i komputerem, a obsługa domowych urządzeń nie ma przed Tobą tajemnic
  • Masz naturalne poczucie estetyki i jesteś osobą zorganizowaną

A poza tym...

  • Lubisz grę zespołową
  • Nie straszne Ci duże tempo pracy
  • Chcesz się uczyć i być lepszym w tym co robisz

… to być może jesteś osobą, której szukamy.

Szukamy osoby, która zadba o obsługę naszych klientów i wizerunek firmy.

Działalność naszej firmy skupia się na zapewnieniu działania elektronicznych urządzeń powszechnego użytku, które każdy z nas ma w domu lub w firmie. Misję tę realizujemy poprzez świadczenie usług naprawy urządzeń RTV i AGD oraz sprzedaż części i akcesoriów poprzez nasze sklepy internetowe.

Nasza firma została założona w 2013 roku przez rodzinny duet ojca i syna. Od samego początku przywiązywaliśmy ogromną uwagę do relacji zarówno z pracownikami jak i klientami. Dzięki temu, zdobyliśmy pozycję wiarygodnego partnera biznesowego wśród największych firm z branży oraz zbudowaliśmy zaufany i stabilny zespół, który obecnie liczy 10 osób.

Obecnie posiadamy autoryzacje większości liczących się na rynku producentów, obsługujemy firmy ubezpieczeniowe w zakresie szkód majątkowych i współpracujemy z największymi sieciami serwisowymi. Wciąż są z nami pracownicy, którzy dołączyli do nas na samym początku, a pracownik z najkrótszym stażem jest z nami od 2 lat.

Co będziesz robić?

Twoja praca będzie oparta o kilka niżej opisanych ról. Będą to zadania niezbędne do realizacji zleceń serwisowych, jak i sprzedaży prowadzonej stacjonarnie. Swoje zadania będziesz wykonywać w tandemie z doświadczonym pracownikiem, który obecnie zajmuje się obsługą klienta.

Rola 1: Obsługa klientów serwisu

  • Osobista i zdalna (telefon, mail, online) obsługa klientów pytających o usługi naprawy, zgłaszających urządzenia do naprawy
  • Rejestracja zleceń serwisowych, przyjmowanie i wydawanie urządzeń
  • Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów, informowanie o statusie naprawy
  • Monitorowanie zleceń w serwisie i wykonywanie związanych z tym zadań

Rola 2: Prowadzenie sprzedaży stacjonarnej

  • Sprzedaż produktów na stanowisku POS (akcesoria do ekspresów do kawy, kawy)
  • Doradztwo klientowi w zakresie sprzedawanego asortymentu

Rola 3: Obsługa recepcji

  • Dbanie o estetykę przestrzeni, w której przebywają klienci
  • Przyjmowanie korespondencji i przesyłek
  • Organizacja i archiwizacja dokumentów

Czego oczekujemy?

  • Najważniejsze dla nas są Twoje naturalne predyspozycje – sprawdź, czy odpowiedziałeś/aś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia
  • Oczekujemy chęci uczenia się – dlatego szczegółowo opisaliśmy zakres zadań na tym stanowisku
  • Zapoznaj się ze ,,stylem bycia” naszej firmy (kultura organizacyjna) i uczciwie oceń czy do nas pasujesz i czy chcesz pracować w takiej firmie
  • Jesteśmy małą firmą i są sytuacje, kiedy trzeba zrobić coś co wykracza poza zakres danego stanowiska – oczekujemy otwartości i nastawienia na współpracę

Co oferujemy?

  • Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
  • Przyjazną atmosferę i zgrany zespół, w którym każdy jest ważny
  • Wynagrodzenie na początek 3.300,00 zł netto (na rękę)
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony, po pozytywnie zakończonej umowie na 3 miesięczny okres próbny
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, nie pracujemy w weekendy
  • Ubezpieczenie grupowe pokrywane ze środków pracodawcy
  • Miejsce parkingowe przed siedzibą firmy

Jak aplikować?

Jeżeli już wiesz, że chcesz z nami pracować, to wyślij swoje zgłoszenie wraz z CV na adres: rekrutacja@csdp.pl

W temacie maila napisz nazwę stanowiska, a jako załącznik prześlij CV w formacie PDF.