Jeżeli...
- Lubisz kontakt z ludźmi i wykazujesz się dużą komunikatywnością
- Umiesz słuchać i wchodzić w ,,buty” drugiego człowieka
- Jesteś osobą uczynną i chętnie pomagasz innym
- Panujesz nad swoimi emocjami i radzisz sobie z roszczeniami kierowanymi w Twoim kierunku
- Biegle władasz smartfonem i komputerem, a obsługa domowych urządzeń nie ma przed Tobą tajemnic
- Masz naturalne poczucie estetyki i jesteś osobą zorganizowaną
A poza tym...
- Lubisz grę zespołową
- Nie straszne Ci duże tempo pracy
- Chcesz się uczyć i być lepszym w tym co robisz
… to być może jesteś osobą, której szukamy.
Szukamy osoby, która zadba o obsługę naszych klientów i wizerunek firmy.
Działalność naszej firmy skupia się na zapewnieniu działania elektronicznych urządzeń powszechnego użytku, które każdy z nas ma w domu lub w firmie. Misję tę realizujemy poprzez świadczenie usług naprawy urządzeń RTV i AGD oraz sprzedaż części i akcesoriów poprzez nasze sklepy internetowe.
Nasza firma została założona w 2013 roku przez rodzinny duet ojca i syna. Od samego początku przywiązywaliśmy ogromną uwagę do relacji zarówno z pracownikami jak i klientami. Dzięki temu, zdobyliśmy pozycję wiarygodnego partnera biznesowego wśród największych firm z branży oraz zbudowaliśmy zaufany i stabilny zespół, który obecnie liczy 10 osób.
Obecnie posiadamy autoryzacje większości liczących się na rynku producentów, obsługujemy firmy ubezpieczeniowe w zakresie szkód majątkowych i współpracujemy z największymi sieciami serwisowymi. Wciąż są z nami pracownicy, którzy dołączyli do nas na samym początku, a pracownik z najkrótszym stażem jest z nami od 2 lat.
Co będziesz robić?
Twoja praca będzie oparta o kilka niżej opisanych ról. Będą to zadania niezbędne do realizacji zleceń serwisowych, jak i sprzedaży prowadzonej stacjonarnie. Swoje zadania będziesz wykonywać w tandemie z doświadczonym pracownikiem, który obecnie zajmuje się obsługą klienta.
Rola 1: Obsługa klientów serwisu
- Osobista i zdalna (telefon, mail, online) obsługa klientów pytających o usługi naprawy, zgłaszających urządzenia do naprawy
- Rejestracja zleceń serwisowych, przyjmowanie i wydawanie urządzeń
- Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów, informowanie o statusie naprawy
- Monitorowanie zleceń w serwisie i wykonywanie związanych z tym zadań
Rola 2: Prowadzenie sprzedaży stacjonarnej
- Sprzedaż produktów na stanowisku POS (akcesoria do ekspresów do kawy, kawy)
- Doradztwo klientowi w zakresie sprzedawanego asortymentu
Rola 3: Obsługa recepcji
- Dbanie o estetykę przestrzeni, w której przebywają klienci
- Przyjmowanie korespondencji i przesyłek
- Organizacja i archiwizacja dokumentów
Czego oczekujemy?
- Najważniejsze dla nas są Twoje naturalne predyspozycje – sprawdź, czy odpowiedziałeś/aś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia
- Oczekujemy chęci uczenia się – dlatego szczegółowo opisaliśmy zakres zadań na tym stanowisku
- Zapoznaj się ze ,,stylem bycia” naszej firmy (kultura organizacyjna) i uczciwie oceń czy do nas pasujesz i czy chcesz pracować w takiej firmie
- Jesteśmy małą firmą i są sytuacje, kiedy trzeba zrobić coś co wykracza poza zakres danego stanowiska – oczekujemy otwartości i nastawienia na współpracę
Co oferujemy?
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
- Przyjazną atmosferę i zgrany zespół, w którym każdy jest ważny
- Wynagrodzenie na początek 3.300,00 zł netto (na rękę)
- Umowę o pracę na czas nieokreślony, po pozytywnie zakończonej umowie na 3 miesięczny okres próbny
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, nie pracujemy w weekendy
- Ubezpieczenie grupowe pokrywane ze środków pracodawcy
- Miejsce parkingowe przed siedzibą firmy
Jak aplikować?
Jeżeli już wiesz, że chcesz z nami pracować, to wyślij swoje zgłoszenie wraz z CV na adres: rekrutacja@csdp.pl
W temacie maila napisz nazwę stanowiska, a jako załącznik prześlij CV w formacie PDF.